!! Foodzyla masih dibuka, hanya untuk proses online order sahaja. NO WALK-IN CUSTOMER. Tq
Lauk Pantang Frozen / Makanan Berpantang

 
[ LAUK PANTANG ]

Untuk kaedah penyediaan, boleh ikut langkah-langkah seperti di bawah :

 

KAEDAH 1 : Masak asing (kukus)

 

 

KAEDAH 2 : Masak sekali (microwave/periuk)

 

 

KAEDAH 3 : Masak asing (bakar guna periuk)

  1. Sila pilih kombinasi protein dan kuah mengikut citarasa anda sendiri. 
    - Tujuh Pilihan protein : Ayam Kampung, Daging, Ikan Haruan, Merah, Salmon, Siakap dan Tenggiri.
    - 6 Pilihan Kuah : Sup Kurma Merah, Sos Bawang Putih, Creamy Butter, Masak Lemak, Sweet Sour dan Percik.
  2. Harga untuk 1 lauk (1 kombinasi protein + kuah) ialah RM23. Minimum order : 5 menu untuk harga RM105 sahaja (diskaun RM10). Gunakan kupon : PANTANG5. 
  3. Untuk pembelian 20 lauk, masukkan kod kupon : PREMIUM20 untuk mendapatkan diskaun RM70.
  4. Semua tempahan akan disiapkan dalam masa 1 hari bekerja selepas pembayaran diterima. Tempahan segera hanya boleh dibuat sekiranya kami mempunya stok tersedia untuk menu yang dipilih. 

 

[ PENGHANTARAN ]
  1. Penghantaran sekitar KL/Selangor/NS dalam lingkungan 75km akan dilakukan oleh RUNNER atau BUNGKUSIT. Kami akan maklumkan kos penghantaran berasingan melalui WhatsApp, pelanggan perlu membayar terus kos penghantaran kepada penghantar. // Boleh COD mengikut kawasan tertentu. Sila whatsapp no kami untuk pengesahan segera.
  2. Penghantaran menggunakan Bas Ekspres akan digunakan untuk alamat lebih 80km dari Foodzyla (Saujana Impian, Kajang). Pelanggan perlu datang mengambil sendiri daripada pemandu bas mengikut masa dan waktu yang akan kami tetapkan nanti.
  3. Pelanggan juga boleh mengambil sendiri di HQ Foodzyla : Saujana Impian, Kajang, Selangor.

 

[ PENTING ]
  1. Semua pembelian Lauk Pantang di page ini mesti diselesaikan sehingga proses pembayaran sebelum membuat pembelian di page lain.
  2. Pihak Foodzyla tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kelewatan atau kerosakan yang berlaku yang disebabkan oleh kurier yang di pilih.
  • Setelah pengeposan dibuat, pihak pelanggan perlu menyemak sendiri status penghantaran menggunakan tracking number yang telah diberikan dan perlu menghubungi sendiri pihak kurier sekiranya berlaku kelewatan. 
  • Pelanggan boleh memaklumkan kepada kami sekiranya masih tidak mendapat tracking number setelah pembayaran dibuat.